en
pl
home
BMW

K1 1989
Pamiętacie gumy TURBO? To właśnie tam mieliśmy zazwyczaj jedyną okazję zobaczyć K1, ale dane techniczne pamiętał każdy - 100KM, 1000cm3, 237km/h. Prawdziwa rakieta lat 90-tych, marzenie wielu, a że marzenia należy spełniać, to spełniamy je podwójnie! K1 zobaczymy na targach, charakterystyczny, w niecodziennej kolorystyce! Chcecie więcej? K1-nek powstało zaledwie niecałe 7 tys. sztuk - unikatowość gwarantowana! Nowego właściciela szuka piękna, granatowa sztuka.


TEN MOTOCYKL MOŻE BYĆ TWÓJ!
Model wystawiony na sprzedaż. Cena: 28 900PLN

bmw k1 1989
DKW
RT 250; 1952
Tuż po wojnie DKW były najpopularniejszymi motocyklami w niemczech. Prosta konstrukcja, niewielkie osiągi, ale za to bardzo ekonomiczna jazda - to był główny atut Dekawki tamtego okresu. Z czasem jednak rosło zapotrzebowanie na mocniejsze, szybsze i bardziej ekskluzywne motocykle. Odpowiedzią DKW był model RT 250, który zobaczymy w Poznaniu.
dkw 1952
PIAGGIO
VESPA

Historia tego modelu sięga 1947 roku, kiedy to światło dzienne ujrzał pierwszy projekt. Kiedy Enrico Piaggio zobaczył go pierwszy raz, skomentował: „Sembra una vespa!” („Wygląda jak osa!”). Już w pierwszym roku wyprodukowano niemal 2 500 sztuk, rok później już blisko 20 tysięcy!. Obecnie to jeden z najbardziej rozpoznawalnych skuterów na świecie. Do dzisiaj sprzedano ponad 18 milionów "Os". Podczas Retro Motor Show zobaczymy egzemplarz z 1973 roku.

piaggio vespa 1973
VESPA PX 125

Model ten został odkupiony od pasjonata kultowych włoskich skuterów, dzięki czemu jest w nienagannym, kolekcjonerskim stanie. Podczas Retro Motor Show zobaczymy egzemplarz z 1978 roku.

Vespa PX125
SHL
VILLIERS
Polska motorami stała, czego znakomitym przykładem jest model z Suchedniowskiej Huty Ludwików pod Kielcami. Motocykl, produkowany na licencji angielskiej, posiadał silnik o pojemności 98cm3 rozpędzał się do ponad 50km/h. Atrakcyjna cena, przystosowanie do jazdy po złych drogach, spowodowały, że był to bardzo popularny i poszukiwany motocykl na polskim rynku.
shl villiers 1938
M11
Powojenna kontynuacja modeli SHL kontynuowana była w zakładach KZWM Polmo-SHL. To pierwwszy polski motocykl zaliczany do klasy pojemności 175cm3. Co ciekawe, ten model zaprezentowano po raz pierwszy na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1960 roku. Ogólnie wyprodukowano ich ok. 180 tys egzemplarzy. Ten model był produkowany w Indiach do 2005 roku pod nazwą Rajdoot.
shl m11
TRIUMPH
Pierwszy motocykl Triumph wyprodukowany został w 1902r., a więc o rok wcześniej niż najbardziej znana, amerykańska marka. I mimo, że mniej znana, to należy do motocyklowej elity. Niezwykle brytyjski, choć założony przez Niemców, niszczony kryzysami i pożarami, przetrwał do dzisiaj i ciągle zachwyca! W Poznaniu zobaczymy model z 1940r. z ciekawą historią - ten konkretny egzemplarz wyprodukowany został w Norymberdze, mimo, że w tym czasie główna produkcja Triumphów zlokalizowana była w angielskim Coventry. To też jeden z niewielu egzemplarzy "cywilnych" tego okresu. triumph 1940
ŻAK MR2
49,8cm3, całe 1,8KM, maksymalny moment obrotowy? 2,9 Nm przy 3500 obr./min. Tak, tak, to ŻAK MR2! Motorower z Zakładów Metalowych "Zakrzów", znanych później pod nazwą "Polar". To cudo pędziło aż 55 km/h, co przy spalaniu na poziomie 2l/100km wcale nie było złymi osiągami. Na dodatek, jeśli z jakiegoś powodu zabrakło paliwa, do domu można było "podpedałować"... Ze względu na dość wysoką cenę i przebojem wchodzącego na rynek Komarka, Żak nie cieszył się wielką popularnością - jego produkcję zakończono w 1963 roku, zaledwie 3 lata od premiery modelu. Ten piękny okaz PRLowskiej myśli technologicznej zobaczymy podczas targów Retro Motor Show! Tak, z siodełkiem - pojazd przechodzi właśnie ostatnie szlify restauracyjne. 14463886_1185680588159914_974297045_n.jp